7 tipp a landing oldal konverzió optimalizálásához

landing oldal

landing oldal

Először is, amikor egy landing oldal megépítése a feladat, nagyon fontos átgondolnia, hogyan fogja azt a fogyasztóval összekötni. Az esztétikai megjelenés jöjjön másodikként, mivel ezzel úgy mond kommunikálja a termékei vagy szolgáltatásai értékét. Egy jól optimalizált érkező oldal jelentősen növelheti a konverziós arányokat, és mi ehhez adunk hasznos tippeket cikkünben.

  1. Győződjön meg a könnyű navigálhatóságról

Kerülje a túlzsúfoltságot az oldalon. Ne használjon túl sok képet, információt és hirdetéseket. A landoló oldalnak kell tömören elmagyaráznia a látogatóknak, miért vannak az oldalon, és milyen előnyük származik ebből. Megkönnyítve számukra, hogy rátaláljanak a termékekre vagy szolgáltatásokra, ezzel elkerülve a túl sok információ közlését.

  1. Használjon ” bullet ” pontokat és ” white space “-eket

A legtöbb online olvasó gyorsan átlapozza az oldalt, hogy megtudja, mit kínálnak neki. Pontokba szedve, tömören magyarázza el a legfontosabb információkat az ügyfeleknek. Használjon white space-eket közvetlenül az ajánlatait feltüntetve a leendő ügyfelek számára . Az üres tér alkalmazásáról bebizonyosodott, hogy növeli a konverziót.

  1. Használjon megfelelő képeket

Egy kép gyakran többet mond ezer szónál, és ez az oka annak, amiért ezeket a média formátumokat osztják meg a legtöbbet a közösségi média oldalakon. Ahol lehetséges, megfelelő és esztétikus képeket használjon a landing oldalakon.  Ha szöveges formában nehezebb bemutatnia termékét, szolgáltatását, alkalmazhat illusztrációs videókat is.

  1. Előzze meg, hogy a látogató legördítsen oldalán

A látogatók csak ritkán gördítenek lejjebb az érkező oldalon, éppen ezért a CTA felhívásokat ebben a tartományban kell elhelyeznie. A cselekvésre felszólítás legyen a leghangsúlyosabb eleme a landoló oldalának. Legyen meggyőződve arról, hogy ezek a felszólítások tisztán, röviden és érthetően hatnak a látogatókra, mely végsősoron cselekvésre ösztönzi őket, és ez vásárlásban vagy feliratkozásban mutatkozik meg.

landing oldal

konverziós arány

 

  1. Sürgősség nyomatékosítása

Valaminek a hiányára való felhívás drámaian megnövelheti a konverziókat. Esetleg megemlítheti, hogy a termék csak korlátozott számban kapható, vagy azt, hogy az ajánlat 48 órán belül végetér. Ha az emberek azt látják, hogy már csak kevés van az áhitott termékből, vagy esetleg azt, hogy lassan véget ér az akciós ajánlat, akkor nagyobb lesz a kísértés a vásárlásra.

  1. Ismerje az ügyfeleit

Fontos megismernie a vevők szokásait, mielőtt elkezdi a landing oldal megtervezését. Ha az időseket veszi célba, akkor más módon kell nekik írnia, mint amikor a fiataloknak vagy egyedülálló szülőknek ír. Azáltal, hogy többet megtud a megcélzott közönségről, még hatékonyabban tudja megtervezni és kivitelezni a landoló oldalát.

  1. Építsen ki bizalmat

Végül az is fontos, hogy az ügyfelekkel egy bizalmi viszonyt építsen ki. Tüntesse fel az elérhetőségi adatait, mint például a telefonszám, cím és a linkeket a szociális média oldalakhoz. Minél hozzáférhetőbbé válik cége, annál több ember fog bízni Önben, és hajlandó vásárolni.

Nem konvertál weboldala, mi segíthetünk orvosolni a problémáját —> Webdesign készítés

 

Bejegyzés megosztása:

Többnyire a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat látom el a Webstra csapatában, de emelett folyamatosan nyomonkövetem, mi is történik a folyamatosan változó digitális marketing világban és cikkeimben számot is adok az újdonságokról. Web: www.seohungary.eu, Linkedin https://hu.linkedin.com/in/seospecialista

Látogatottság növelés a Google Cégem segítségével
    • A Google Cégem segítségével könnyen felkerülhet a Google keresési listájának első oldalára, amely több látogatót biztosít weboldalának és nagyobb forgalmat cégének.

  • Teljes áttekintés a Google Cégem használatáról
  • Hogyan állítsa be, és mit tegyen, hogy a legtöbb potenciális ügyfelet elérje
  • Hogyan tartsa a kapcsolatot a vevőkkel a vásárlói hűség kialakításához
  • Google Cégem

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Professzionális keresőoptimalizálási szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy az Ön weboldala, az Ön számára fontos kifejezésekre a Google keresőjében az első találatok között szerepeljen.

További bejegyzések

Összes megtekintése