A konverziók jelentősen hozzájárulnak honlapja sikeréhez

konverziók

Még akkor is, ha weboldala megfelelő számú látogatóval bír, melyet a keresőoptimalizálás (SEO), social média marketing, vagy csak egyszerűen a jó hírnév eredményez – ezek a látogatások semmit nem érnek, ha csak nem képes a látogatóit tényleges vásárlókká konvertálni.

Amennyiben weboldala nem konvertál, minden forgalom és minden potenciális lehetőség kárba vész. Van néhány gyakori oka annak, ha egy honlap nem konvertál és ezeket szerencsére könnyedén orvosolni lehet.

1. A felhasználóknak nincs lehetőségük vásárlókká konvertálódni

Vessen egy pillantást honlapjára, hogy meghatározza mennyi lehetőség nyílik a konverzióra.  Ha az egyetlen lehetőség a konverzióra egy kapcsolatfelvételi űrlap vagy a kapcsolat oldal, ez lehet a probléma oka, ugyanis a felhasználó akar vásárolni, akar letölteni,  de ezt nem tudja egyszerűen megtenni. Könnyítse meg a felhasználók számára, hogy cselekvéseket hajtsanak végre az egész weboldalán vagyis látogatásuk konvertáljon.

Helyezzen el CTA elemeket a fejlécben és láblécben minden oldalon, vagy fontolja meg egy ideiglenes popup beépítését a weboldalába.

2. Felbosszantja a látogatóit

Az is lehetséges, hogy így vagy úgy, de rákényszeríti a felhasználókat az oldal elhagyására, még mielőtt a konverzióra lehetőségük lenne. Ha észleli, hogy szokatlanul magas a weboldala visszafordulási aránya, ez lehet a fő probléma. Végezzen felhasználói felméréseket, használjon hőtérképeket vagy más módon elemezze ki a forgalmi adatait, a honlapja design elemeit. Tegye fel ezeket a kérdéseket: Nehéz a navigáció a honlapján ? Nem esztétikus megjelenésű a design ? Túl sok a hirdetés vagy kevés az információ ?

Intuitív web design kialakításával tegye még vonzóbbá és barátságosabbá weboldalát a felhasználók számára.

3. Összezavarja a felhasználókat

Nagyon sok cég túl sokat használja a kapcsolat űrlapot minden oldalán, túlzsúfolják képekkel, szövegekkel és más zavaró elemekkel a honlapjukat. A látogatók összezavarása helyett inkább próbálja meg a legértékesebb információkat feltüntetni weboldalán, minimalizálni a web dizájnt és fókuszáljon a legfontosabbakra.

Meglátja majd, hogy az ügyfelei hálásak lesznek a változtatásokért.

konverziók

4. Az érték nem elegendő

Az emberek nem csak konvertálnak.  A konverzióért cserébe valamit el is várnak. Egy webáruház esetében a vásárlók pénzt adnak a termékért cserébe, amely termék megéri azt a pénzt, amit kifizetnek érte. Az űrlap beküldésekor a felhasználók információt adnak cserébe azért, ami valamilyen értékkel bír számukra. Ha a felhasználó úgy dönt, hogy számára nem elég értékes a termék vagy az információ amit Ön kínál, akkor Ön semmilyen konverziót nem fog elérni.

Próbáljon meg valami értékesebbet ajánlani és kövesse nyomon a konverziókat.

5. Nem a megfelelő embereket célozza

Honlapjának a design-ja, a tartalom és még az ajánlatai is kifejezetten egy kisebb, demográfiailag is meghatározható felhasználói csoportot kell, hogy megcélozzon. Ha mindenki kedvére akar tenni, akkor a végén elidegeníti a célközönségét az általánosságokkal. Akár mindenkinek vagy csak a nem megfelelő közönségnek, vásárlói rétegnek ír, a helytelen célzás teljesen tönkreteheti annak az esélyét, hogy magas konverziós arányt érjen el.

Tanulmányozza a demográfiai mutatókat a Google analitikában és a piackutatások segítségével, majd állítsa be a dizájn-t ennek megfelelően.

Ne feledje a ” konverzió optimalizálás ” nem csak egy egyéjszakás kaland. Lehetetlen hosszabb távra, előre megtervezett lépésekkel a weboldal forgalmából vásárlásokat konvertálni. Nem láthat mindent előre. Inkább figyeljen jobban oda az analitikai mérőszámokra, a közönségére és folyamatosan legyen kész a változtatások megtételére a konverziók növelése érdekében.

 

Bejegyzés megosztása:

Többnyire a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat látom el a Webstra csapatában, de emelett folyamatosan nyomonkövetem, mi is történik a folyamatosan változó digitális marketing világban és cikkeimben számot is adok az újdonságokról. Web: www.seohungary.eu, Linkedin https://hu.linkedin.com/in/seospecialista

Látogatottság növelés a Google Cégem segítségével
    • A Google Cégem segítségével könnyen felkerülhet a Google keresési listájának első oldalára, amely több látogatót biztosít weboldalának és nagyobb forgalmat cégének.

  • Teljes áttekintés a Google Cégem használatáról
  • Hogyan állítsa be, és mit tegyen, hogy a legtöbb potenciális ügyfelet elérje
  • Hogyan tartsa a kapcsolatot a vevőkkel a vásárlói hűség kialakításához
  • Google Cégem

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Professzionális keresőoptimalizálási szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy az Ön weboldala, az Ön számára fontos kifejezésekre a Google keresőjében az első találatok között szerepeljen.

További bejegyzések

Összes megtekintése