A működő konverzió optimalizálási stratégia megtervezése

A konverziós arány optimalizálása nem másról szól, mint egyszerűen kideríteni, hogy a honlap látogatói miért nem konvertálódnak ügyfelekké (vagy vásárlókká).

Azt szem előtt kell tartania, hogy függetlenül attól a forgalom honnan származik, van megoldás a látogatásokat eladásokká konvertálni. Emellett az is fontos, hogy ne csak a forgalom építésére koncentráljon, hanem arra is, hogy ezt a látogatottságot milyen módon tudja a vállalkozása pénzügyi helyzetének a javítására átalakítani.

Valójában ez a valóságban egyszerűen történik: ha Ön nem képes megérteni, hogyan válhatnak látogatói vásárlókká, akkor egy olyan lehetőségtől esik el, melynek révén többet is kereshetne üzletével.

De miért is fontos a magasabb konverziós arány ?

A magasabb konverziós arány azt jelenti, hogy a vállalata befektetései jobb megtérülést eredményeznek (ROI). Ha megtudja határozni, milyen folyamatokból konvertálódnak a kliensek, nekiláthat egy költséghatékony stratégia végrehajtásának, hogy ezzel is javuljon cége teljesítőképessége. Ne feledje: a cél mindig a növekedés. És a növekedés elképzelhetetlen egy sikeres konverziós arány optimalizálási terv megléte nélkül.

Ismerje meg a számokat

Fontos, hogy megismerje, mit jelentenek a számok, mielőtt megpróbál javítani rajtuk. Ez azt jelenti, hogy le kell ülnie és elkezdeni a rendelkezésre álló analitikai adatokat kielemezni.

konverzió optimalizálás

konverziós arány optimalizálása

 

Mielőtt a következő lépésre térne, meg kell határoznia weblapja jelenlegi állapotát. Csak ezen számok megismerése után érdemes egy működő cselekvési terv elkészítéséhez hozzálátni.

Jó ötletnek tűnik, ha kinyomtatja az aktuális számértékeket, hogy legyen egy összehasonlítási alapja a későbbiekre. Ezek az adatok lehetnek mondjuk a jövőbeli cégének a kiinduló pontjai.

Határozza meg a célokat

Ne felejtse el meghatározni a prioritásokat és célokat is. Mielőtt hozzákezd honlapja optimalizálásához, készítsen egy listát a weblapja legfontosabb tervezési problémáiról.

Továbbá írja össze a felmérésekből és ügyfélszolgálati e-mailek-ből összegzett aggályokat, kéréseket, véleményeket. Minél több dologgal tisztában van a kezdetekkor, annál nagyobb lehetősége lesz a növekedésre. Legyen nyitott a változtatásokra és az új lehetőségekre, melyekkel még nincs tisztában. És ne feledje, sosem fogja megismerni, amíg meg nem próbálja.

Amint meghatározta a céljait, tegye fel ezeket a kérdéseket:

Ön hol szeretné látni vállalkozását pénzügyileg a következő negyedévben, hat hónapban, egy évben…

Ön piacához viszonyítva, milyen ésszerű konverziós érték elérése a legvalószínűbb…

Ön az értékesítés, melyik területén szeretne növekedést elérni…

Próbálja, próbálja újra

Honlapja egy folyamaton megy keresztül. Ahogy elkezd dolgozni a cselekvési tervén eltarthat egy ideig, amíg weboldala ténylegesen oda jut, ahová Ön szeretné. A türelem és kitartás olyan értékes emberi vonások, melyek hosszú távon megtérülést hozhatnak az Ön cégének életében is.

Ne féljen a Google analitika mellett más harmadik féltől származó eszközök kipróbálásától sem, mint például a az A/B split tesztelést is biztosító Optimizely vagy a Visual Website Optimizer, melyek nagyszerűen segítik honlapja eredmény monitorozását.

konverzió  optimalizálás

honlapja optimalizálásához

 

Ahogy végzi a teszteket, mindenről vezessen nyilvántartást és változtasson a honlapja design elemein vagy funkcióin a magasabb konverzió elérése érdekében.

Ha Ön készen áll a következő lépés megtételéhez a honlapja eredmény optimalizálása érdekében, írjon nekünk és mi segítünk vállalkozásának még több vevőt szerezni !

Bejegyzés megosztása:

Többnyire a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat látom el a Webstra csapatában, de emelett folyamatosan nyomonkövetem, mi is történik a folyamatosan változó digitális marketing világban és cikkeimben számot is adok az újdonságokról. Web: www.seohungary.eu, Linkedin https://hu.linkedin.com/in/seospecialista

Látogatottság növelés a Google Cégem segítségével
    • A Google Cégem segítségével könnyen felkerülhet a Google keresési listájának első oldalára, amely több látogatót biztosít weboldalának és nagyobb forgalmat cégének.

  • Teljes áttekintés a Google Cégem használatáról
  • Hogyan állítsa be, és mit tegyen, hogy a legtöbb potenciális ügyfelet elérje
  • Hogyan tartsa a kapcsolatot a vevőkkel a vásárlói hűség kialakításához
  • Google Cégem

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Professzionális keresőoptimalizálási szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy az Ön weboldala, az Ön számára fontos kifejezésekre a Google keresőjében az első találatok között szerepeljen.

További bejegyzések

Összes megtekintése