Pay Per Click Management

Google AdWords kampányok menedzselése

Hirdessen azon a felületen, ahol potenciális megrendelői az Ön szolgáltatásait, termékeit keresik. Legyen jelen a Google keresőjében a Google AdWords hirdetési felületein és további PPC hirdetési felületeken.

Biztosan Ön is hirdetett már újságban, magazinban, plakáton. Még mindig ezt teszi? Ez esetben nem érzi úgy, hogy az utóbbi időben egyre kevesebb és kevesebb bevételt hoznak ezek a hirdetések? Látja, tapasztalja, hogy ezekkel a hirdetésekkel egyre kevesebb ügyfelet ér el?

A világ változik. Mi abban nyújtunk Önnek segítséget, hogy terméke, szolgáltatása azokon az internetes felületeken legyen elérhető, ahol ma a legtöbb felhasználó található, ahol az Ön lehetséges vevői információkat keresnek, ahonnan vásárlásaikat megelőzően tájékozódnak.

Írásunkból megismerkedhet a különböző Google hirdetési lehetőségekkel, képek kaphat arról, hogy milyen megoldásokat kínál a Facebook, a LinkedIn, a Bing, a Youtube arra, hogy vállalkozásának szolgáltatásait, termékeit a legoptimálisabban hirdethesse, ezzel csökkentse a reklámra fordított összeget és maximálisan növelje cége bevételeit.

REKLÁMOZTA MÁR TERMÉKÉT ONLINE HIRDETÉSSEL?
HA IGEN, SIKERÜLT A BEVÉTELT NÖVELNIE, VAGY CSAK A PÉNZT VITTE A HIRDETÉS?

Bár az online hirdetések rendkívül eredményesek lehetnek, azok kialakítása és menedzselése szakértelmet és tapasztalatot kíván ahhoz, hogy a maximális eredményt érjük el. A megfelelő szakértelem nélkül általában csak felesleges pénzköltés lesz az eredmény és a siker elmarad.

A Webstra Google Adwords és más kattintás alapú más néven PPC (pay per click) hirdetésekben jártas szakemberei ezt a tapasztalatot, szaktudást biztosítják Önnek. Jelenleg ezek az online hirdetési formák a leghatékonyabbak. Az általunk menedzselt hirdetései olyan helyeken fognak megjelenni, ahol az Ön potenciális megrendelői töltik az idejüket.

Mi a kattintás alapú hirdetések eredményességének titka?

A hirdetési felületeket biztosító szolgáltatók (Pl.: Google, Facebook, Bing, stb.) felé Ön csak akkor fizet a hirdetésekért, ha az internethasználó a reklámra kattint, és ez által ellátogat az Ön weboldalára. Tehát nem fizet feleslegesen egy szolgáltatásért, mint például egy újsághirdetésért, amit célközönsége lehet, hogy könnyedén átlapozhat.

PPC kampányok menedzselésével foglalkozó csapatunk vállalja Google AdWords és egyéb, szintén kattintás alapú kampányok teljes lebonyolítását.

A KÖVETKEZŐ KERESŐ- ÉS KÖZÖSSÉGI OLDALAKON TUDUNK ÖNNEK KAMPÁNYOKAT KÉSZÍTENI, MENEDZSELNI:

google_plus Google AdWords
facebook Facebook
bing Bing
linkedin LinkedIn

Google AdWords hirdetések

A kattintás alapú hirdetési lehetőségek közül a legtöbben a Google Adwords szolgáltatásait ismerik, ezeket használják. Mivel mindenkinek adott a lehetőség, hogy ilyen hirdetéseket önállóan készítsen és kezeljen, ezt néhányan meg is teszik. Általában kevés sikerrel.

A Google adwords kampány kezelés sikerességéhez elengedhetetlen a szakértelem és tapasztalat. Ha ezt valaki saját maga akarja megszerezni, arra kell számítania, hogy a tanulási folyamat során sok pénzt kell, a nem megfelelően kialakított hirdetésekre költenie.

Szakértő kezek között ez a hirdetés típus igen hatékony, költségkímélő módja termékei, szolgáltatásai népszerűsítésének. Amennyiben szeretné kipróbálni, milyen előnyre tehet szert a Google AdWords szolgáltatással, minden felmerülő kérdésére a legnagyobb örömmel válaszolunk Önnek!

Nézzünk most bele a részletekbe.

Hirdetés futtatása a Google keresőben:

A Google a legnépszerűbb kereső, ahol biztosan most is van valaki, aki az Ön termékét, szolgáltatását keresi. Hirdetése tehát jó helyen lesz. Az Ön hirdetése csak akkor jelenik meg a Google kereső felületén, ha valaki az előre beállított kifejezésekre keresett rá. Tehát a hirdetés azon felhasználókat éri el, akik az Ön által nyújtott szolgáltatást keresik. Már csak fel kell kelteni az érdeklődését.

A figyelemfelkeltő hirdetés kulcsa a rövid, tömör, körültekintően megfogalmazott bemutatószöveg. Ha ez megvan azt is el kell dönteni, hogy weboldal melyik aloldalára irányítsuk az érdeklődőt. (Ezeket a „fogadó” oldalakat szoktuk landoló oldalnak is nevezni.) Ne feledje, cége a kattintásokért fizet, nem pedig azon alkalmakért, amikor valóban vásároltak Önnél. Így azt is el kell érnünk, hogy ne csak az érdeklődést keltsük fel, de a kínált tartalommal meg is győzzük potenciális ügyfelét. Ez aprólékos, körültekintő munkát igényel.

Biztonságos hirdetési módnak számít? Mindenképpen. Nem csupán azért, mert a Google egy megbízható óriáscég, de azért is, mert a hirdetés menedzselése során minden pontosan mérhető, minden követhető.

Hirdetés futtatása a Google Display hálózaton:

Az AdWords-ön belül létezik egy tartalmi hálózat, melyen szintén lehetőség van hirdetéseket futtatni. Itt gyakorlatilag arról van szó, hogy a Google rendszerében vannak olyan, a Google által jóváhagyott weboldalak, melyeken a hirdetések megjelenhetnek. Amikor a Display hálózaton lévő honlapokon kívánunk megjelenni, azt tudjuk beállítani, hogy milyen tartalommal rendelkező legyen az a honlap, ahol felbukkan a hirdetés.

Itt kiemelten igaz, hogy a beállítások eredményessége nagyban függ a tapasztalattól. Mivel a display hálózatban már lehetőség van szöveges és képes hirdetések megjelenítésére is. Az itt futtatott kampány során nagyon nagy szerepe van annak, hogy mikor milyen típusú, grafikus vagy szöveges reklámot használunk. Azt javasoljuk, hogy ne töltsön hónapokat a kísérletezéssel, bízza ránk a reklámozást!

Google remarketing hirdetések:

Ennek a lehetőségnek köszönhetően megvalósítható, hogy Ön kifejezetten azon felhasználók számára jelenítsen meg hirdetéseket, akik korábban már jártak a honlapján. Abban az esetben, ha egy-egy látogató vásárlás nélkül távozik a honlapjáról vagy webáruházából, a remarketing segítségével kapcsolatban maradhat velük úgy, hogy hirdetéseket jelenít meg számukra a Display hálózaton vagy a Google kereső oldalain.

Egy magasabb szintű megoldás a dinamikus remarketing, mellyel lehetőség van arra, hogy hirdetésekben megjelenítsük azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyeket a weboldalon korábban járó felhasználók megtekintettek.

Hirdetés a Bing keresőjében és a Yahoo-n

A Bing a Microsoft keresője. Jelentősen kevesebben használják, mint a Google-t, de ettől még itt is igaz, hogy akik használják, azokat a megfelelően beállított, jól menedzselt hirdetésekkel eredményesen lehet elérni. A Bing-en futtatott hirdetések is alkalmasak arra, hogy növelje vállalkozásának ismertségét, termékének, szolgáltatásának népszerűségét, hogy gyarapítsa az Ön bevételeit.

A Bing és a Yahoo szövetségének köszönhetően a hirdetések nem csak a keresőben jelenhetnek meg, de a Yahoo-n és kapcsolódó weboldalakon (pl. MSN vagy a Skype) is.
A Bing Ads lehetőséget biztosít arra, hogy a Google AdWords kampány beállításokat egy importálással áthozhassuk.

Míg köztudottan a Google Adwords a legerősebb és a legjobb internetes hirdetési lehetőség a Bing és a Yahoo a kisebb konkurencia miatt lehet nagyon sikeres és költséghatékony megoldás. Mivel Magyarországon az internetezők 90%-ka a Google keresőjét használja, így mi itthon kiegészítő, másodlagos hirdetési lehetőségként ajánljuk. Nemzetközi hirdetések futtatása esetén viszont kifejezetten érdemes nagyobb figyelmet fordítani a Bing és a Yahoo által kínált lehetőségekre.

Hirdetés közösségi oldalakon - Facebook és LinkedIn

Miért lehetnek hatékonyak a közösségi oldalakon lévő hirdetések? Ezek az oldalak valójában egy szociális hálót jelentenek. A Facebookon online barátságokat köthetünk, erősíthetünk meg, míg a LinkedIn az üzleti kapcsolatok kiépítésére, megerősítésére szolgál.
Minden bizonnyal Ön is többet ad családtagjai, barátai, munkatársai, üzletfelei véleményére, mint egy ismeretlen szavára. A hozzánk közelálló személyek iránt nagyobb bizalommal viseltetünk, mert tudjuk, hogy ők önzetlenül akarják a legjobbat nekünk.

Hogy kapcsolódik ez a reklámkampányhoz? A közösségi oldalakon a hirdetéseknél lehetőségünk van kifejezni tetszésünket, megosztani azokat, esetleg véleményt írni az adott termékről.
Ez két okból lehet hasznos. Egyrészt, a már említett ismerősök szempontjából. Ha látja, hogy egy barátjának tetszik egy szolgáltatás, akkor valószínűleg Ön is elgondolkodik azon, hogy tegyen egy próbát. A másik az adott hirdetés népszerűsége. Ha látja, hogy több ezren lájkolták és osztották meg, akkor bizonyára eltűnődik, elvégre ilyen sok ember mégse tévedhet.

A közösségi oldalakon a hirdetés nem egyszerű, és nem is mindegy, hogy azt milyen formában tesszük, mivel az ide rendszeresen látogató felhasználók nem keresnek valamit, ők egészen más okból töltik itt az idejüket. A közösségi oldalakon hirdetni elég speciális terület még akkor is, ha fizetett PPC hirdetésről beszélünk. Ezekhez a hirdetésekhez ezért nem csak egy jó kampány menedzser, de grafikus és kreatív kollégák is csatlakoznak azért, hogy a maximumot tudják kihozni a hirdetési lehetőségekből.

Bár ez így lehet, hogy bonyolultnak és drágának hangzik, szerencsére nálunk a kreatív kollégák mindig aktív szerepet vállalnak a hirdetések kialakításában legyen az Google Adwords vagy Facebook hirdetés, így az ő munkájuknak a költsége nem fogja önt terhelni.

Google AdWords hirdetések

A kattintás alapú hirdetési lehetőségek közül a legtöbben a Google Adwords szolgáltatásait ismerik, ezeket használják. Mivel mindenkinek adott a lehetőség, hogy ilyen hirdetéseket önállóan készítsen és kezeljen, ezt néhányan meg is teszik. Általában kevés sikerrel.

A Google hirdetés sikerességéhez elengedhetetlen a szakértelem és tapasztalat. Ha ezt valaki saját maga akarja megszerezni, arra kell számítania, hogy a tanulási folyamat során sok pénzt kell, a nem megfelelően kialakított hirdetésekre költenie.

Szakértő kezek között ez a hirdetés típus igen hatékony, költségkímélő módja termékei, szolgáltatásai népszerűsítésének. Amennyiben szeretné kipróbálni, milyen előnyre tehet szert a Google AdWords szolgáltatással, minden felmerülő kérdésére a legnagyobb örömmel válaszolunk Önnek!

Nézzünk most bele a részletekbe.

Hirdetés futtatása a Google keresőben:

A Google a legnépszerűbb kereső, ahol biztosan most is van valaki, aki az Ön termékét, szolgáltatását keresi. Hirdetése tehát jó helyen lesz. Az Ön hirdetése csak akkor jelenik meg a Google kereső felületén, ha valaki az előre beállított kifejezésekre keresett rá. Tehát a hirdetés azon felhasználókat éri el, akik az Ön által nyújtott szolgáltatást keresik. Már csak fel kell kelteni az érdeklődését.

A figyelemfelkeltő hirdetés kulcsa a rövid, tömör, körültekintően megfogalmazott bemutatószöveg. Ha ez megvan azt is el kell dönteni, hogy weboldal melyik aloldalára irányítsuk az érdeklődőt. (Ezeket a „fogadó” oldalakat szoktuk landoló oldalnak is nevezni.) Ne feledje, cége a kattintásokért fizet, nem pedig azon alkalmakért, amikor valóban vásároltak Önnél. Így azt is el kell érnünk, hogy ne csak az érdeklődést keltsük fel, de a kínált tartalommal meg is győzzük potenciális ügyfelét. Ez aprólékos, körültekintő munkát igényel.

Biztonságos hirdetési módnak számít? Mindenképpen. Nem csupán azért, mert a Google egy megbízható óriáscég, de azért is, mert a hirdetés menedzselése során minden pontosan mérhető, minden követhető.

Hirdetés futtatása a Google Display hálózaton:

Az AdWords-ön belül létezik egy tartalmi hálózat, melyen szintén lehetőség van hirdetéseket futtatni. Itt gyakorlatilag arról van szó, hogy a Google rendszerében vannak olyan, a Google által jóváhagyott weboldalak, melyeken a hirdetések megjelenhetnek. Amikor a Display hálózaton lévő honlapokon kívánunk megjelenni, azt tudjuk beállítani, hogy milyen tartalommal rendelkező legyen az a honlap, ahol felbukkan a hirdetés.

Itt kiemelten igaz, hogy a beállítások eredményessége nagyban függ a tapasztalattól. Mivel a display hálózatban már lehetőség van szöveges és képes hirdetések megjelenítésére is. Az itt futtatott kampány során nagyon nagy szerepe van annak, hogy mikor milyen típusú, grafikus vagy szöveges reklámot használunk. Azt javasoljuk, hogy ne töltsön hónapokat a kísérletezéssel, bízza ránk a reklámozást!

Google remarketing hirdetések:

Ennek a lehetőségnek köszönhetően megvalósítható, hogy Ön kifejezetten azon felhasználók számára jelenítsen meg hirdetéseket, akik korábban már jártak a honlapján. Abban az esetben, ha egy-egy látogató vásárlás nélkül távozik a honlapjáról vagy webáruházából, a remarketing segítségével kapcsolatban maradhat velük úgy, hogy hirdetéseket jelenít meg számukra a Display hálózaton vagy a Google kereső oldalain.

Egy magasabb szintű megoldás a dinamikus remarketing, mellyel lehetőség van arra, hogy hirdetésekben megjelenítsük azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyeket a weboldalon korábban járó felhasználók megtekintettek.

Hirdetés a Bing keresőjében és a Yahoo-n

A Bing a Microsoft keresője. Jelentősen kevesebben használják, mint a Google-t, de ettől még itt is igaz, hogy akik használják, azokat a megfelelően beállított, jól menedzselt hirdetésekkel eredményesen lehet elérni. A Bing-en futtatott hirdetések is alkalmasak arra, hogy növelje vállalkozásának ismertségét, termékének, szolgáltatásának népszerűségét, hogy gyarapítsa az Ön bevételeit.

A Bing és a Yahoo szövetségének köszönhetően a hirdetések nem csak a keresőben jelenhetnek meg, de a Yahoo-n és kapcsolódó weboldalakon (pl. MSN vagy a Skype) is.
A Bing Ads lehetőséget biztosít arra, hogy a Google AdWords kampány beállításokat egy importálással áthozhassuk.

Míg köztudottan a Google Adwords a legerősebb és a legjobb internetes hirdetési lehetőség a Bing és a Yahoo a kisebb konkurencia miatt lehet nagyon sikeres és költséghatékony megoldás. Mivel Magyarországon az internetezők 90%-ka a Google keresőjét használja, így mi itthon kiegészítő, másodlagos hirdetési lehetőségként ajánljuk. Nemzetközi hirdetések futtatása esetén viszont kifejezetten érdemes nagyobb figyelmet fordítani a Bing és a Yahoo által kínált lehetőségekre.

Hirdetés közösségi oldalakon - Facebook és LinkedIn

Miért lehetnek hatékonyak a közösségi oldalakon lévő hirdetések? Ezek az oldalak valójában egy szociális hálót jelentenek. A Facebookon online barátságokat köthetünk, erősíthetünk meg, míg a LinkedIn az üzleti kapcsolatok kiépítésére, megerősítésére szolgál.
Minden bizonnyal Ön is többet ad családtagjai, barátai, munkatársai, üzletfelei véleményére, mint egy ismeretlen szavára. A hozzánk közelálló személyek iránt nagyobb bizalommal viseltetünk, mert tudjuk, hogy ők önzetlenül akarják a legjobbat nekünk.

Hogy kapcsolódik ez a reklámkampányhoz? A közösségi oldalakon a hirdetéseknél lehetőségünk van kifejezni tetszésünket, megosztani azokat, esetleg véleményt írni az adott termékről.
Ez két okból lehet hasznos. Egyrészt, a már említett ismerősök szempontjából. Ha látja, hogy egy barátjának tetszik egy szolgáltatás, akkor valószínűleg Ön is elgondolkodik azon, hogy tegyen egy próbát. A másik az adott hirdetés népszerűsége. Ha látja, hogy több ezren lájkolták és osztották meg, akkor bizonyára eltűnődik, elvégre ilyen sok ember mégse tévedhet.

A közösségi oldalakon a hirdetés nem egyszerű, és nem is mindegy, hogy azt milyen formában tesszük, mivel az ide rendszeresen látogató felhasználók nem keresnek valamit, ők egészen más okból töltik itt az idejüket. A közösségi oldalakon hirdetni elég speciális terület még akkor is, ha fizetett PPC hirdetésről beszélünk. Ezekhez a hirdetésekhez ezért nem csak egy jó kampány menedzser, de grafikus és kreatív kollégák is csatlakoznak azért, hogy a maximumot tudják kihozni a hirdetési lehetőségekből.

Bár ez így lehet, hogy bonyolultnak és drágának hangzik, szerencsére nálunk a kreatív kollégák mindig aktív szerepet vállalnak a hirdetések kialakításában legyen az Google Adwords vagy Facebook hirdetés, így az ő munkájuknak a költsége nem fogja önt terhelni.

Kampányok során a következő állomásokat járjuk végig:

Kampány megtervezése: kutatásokat végzünk el a kampány sikere érdekében, és azokra építjük stratégiánkat.

Kampány beállítása és elindítása: beállítjuk, hogy az adott hirdetés milyen alkalmakkor, milyen szókombinációk rákeresése után jelenjen meg a felhasználóknál. Közösségi oldalakon a célközönség demográfiai adatainak és szokásainak megfelelően hangoljuk be a hirdetéseket.

Kampány folyamatos, napi szintű menedzselése, optimalizálása és tesztelése: a PPC kampányokat nem elég egyszer útjukra indítani, olyanok, mint a hajók, folyamatos kormányzást igényelnek. Mivel minden cég terméke, szolgáltatása különböző nincs egy általános recept arra, hogyan kell egy hirdetést beállítani. A kampány egész élete során finom utóhangolásokat végzünk annak érdekében, hogy a költségeket minimalizáljuk, míg a sikert a maximumra növeljük. Ezen felül, ahogy változnak a trendek, úgy lassan, finoman változhatnak azok a kifejezések is, amelyekre a potenciális vásárló rákeres, vagy azok a hívószavak, képek, videók, amikre felfigyel.

Konzultációk, tanácsadás, kimutatások készítése: nem csupán segítünk fellendíteni a vállalkozását, de kézzel fogható információval szolgálunk Önnek, hogy milyen eredményeket ért el ezzel a szolgáltatással, és hogy milyen további eredményeket érhet el a jövőben. A hajós hasonlattal élve, mi vagyunk a kormányos, de Ön a kapitány.

Csökkentse hirdetési költségeit és növelje bevételeit már néhány napon belül!

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, vagy további információt szeretne megtudni a kampány különböző fázisairól, akkor ne habozzon, keressen fel minket, és mi állunk az Ön rendelkezésére!

Szeretne gyorsan meghirdetni egy akciót, egy idényhez köthető terméket vagy szolgáltatást? Csupán szeretne néhány fontos, de keresőoptimalizálás szempontjából nehéz kifejezésre jó helyet biztosítani magának a keresőkben? Keressen meg bennünket még ma, és néhány napon belül elindítjuk Google Adwords vagy egyéb PPC kampányát!


Kérjük a Részletek mezőben adja meg, hogy önnek mikor lenne alkalmas,hogy felkeressük önt.