Archives

Útmutatás a Google tag manager használatához 1. rész

Ha Ön semmit nem tud a Google által 2012-ben bejelentett eszközről a Google Tag Manager-ről, akkor ez a poszt bevezeti Önt – a mit, miért és hogyan használjon a GTM eszköz témakörében. A posztok elolvasása után: 1. Ön megfogja ismerni a két legnagyobb részét a GTM-nek és azt is, ezek hogyan dolgoznak együtt. 2. Ön […]
Tudjon meg többet

Applikációs áruház optimalizálás (ASO) tippek

  Az ASO vagyis applikációs áruház optimalizálás egy olyan módszer, melynek során optimalizáljuk applikációit a magasabb rangsorolás elérése érdekében, az app webáruházakban. Mit is értünk “optimalizálás”‘ alatt? Ez a folyamat alapjában véve a SEO, csak ebben az esetben a tevékenység az app áruházakra vonatkozik. Az egyetlen különbség az, hogy a SEO optimalizálás a weblapokra, az […]
Tudjon meg többet

Miért nem elég csak a SEO

Éppen keresőoptimalizálják honlapját ? Ez ma már nem elég ! A SEO forgalmat irányít webhelyére, de ezekből a látogatókból nem lesznek vásárlók. Hatékony tartalom, üzenet és cselekvésre felhívás ( call to actions ) nélkül a SEO-ra fordított összeg csak kidobott pénz !   A keresőoptimalizálás folyamatosan változásban van. A keresőmotorok már nem csak a kulcsszavakat […]
Tudjon meg többet

Mennyire különbözik a mobil SEO az asztali SEO-tól

A mindennapi modern környezetünk már a mobilról szól – legyen az alapkutatás, vásárlás, marketing stb. Ez egy olyan dolog, amely kihat a célközönség elérésére használt hagyományos megközelítéseinkre. Korábban csak az asztali SEO létezett, amelyen keresztül a márkákat marketingelték. A növekvő számú látogatói elkötelezettség révén, melyek már a mobil eszközökön keresztül valósulnak meg, minden vállalkozásnak szüksége […]
Tudjon meg többet

Hatékony Facebook hirdetés készítése lépésről lépésre

Amikor beállít egy fizetett hirdetést a Facebook-on, egy csomó jelölőnégyzetet ki kell pipálnia. Biztos, hogy a megfelelő embereket célozza hirdetésével? A képek méretarányosak? A megfelelő típusú hirdetéseket futtatja? Őszinte leszek, ezek a beállítási lehetőségek első látásra kicsit összezavarhatják Önt. Több mint 1,4 milliárd ember használja a Facebook-ot világszerte és a több mint 900 millióan látogatják minden […]
Tudjon meg többet

Google kereső konzol használata

Ebben a cikkünkben a Google Kereső Konzol korábbi nevén Google Websmester Eszközök-kel lapcsolatos néhány kérdést tisztázunk. Akár új használója a Google kereső konzolnak (korábbi nevén Google Webmaster Tools), akár évek óta használja, lehet, hogy egy-két kérdés motoszkál a fejében a funkcionalitását és képességeit illetően. Ebben a cikkben megválaszolunk néhány leggyakrabban feltett kérdést ezzel az ingyenes […]
Tudjon meg többet

Az A/B tesztelés alapjai kezdőknek

Az A / B tesztelés két lehetőség összehasonlításából áll, majd a kiértékelésből, mely megmutatja, hogy melyik teljesít a legjobban. Számos különböző esetben lehet használni, mint például főcímek, e-mailek, fizetett hirdetések tesztelésére. Az A / B segíthet meghatározni a marketing tervének hatékonyságát, mellyel végső soron pénzt takaríthat meg. Ez a cikk a kezdőknek szánt útmutató, melyben […]
Tudjon meg többet

Honlap látogatottság mérés, avagy Google Analitika lépésről-lépésre kezdőknek

    Amikor egy új ügyfél felkér bennünket, hogy növeljük céges honlapja vagy webáruháza látogatottságát vagy a konverzióját, mindig az az első, amit megkérdezek tőle: “Jelenleg hogyan méri honlapja látogatottságát és a konverziót?” Ilyenkor meglepő válaszokat kapok: “Mi csak az eladásokat mérjük.” “Mi mérjük a látogatások számát és a ROI-t az általam kitalált számítás alapján, […]
Tudjon meg többet

Átkattintási arány növelés videó marketinggel

A videó marketing lassan már kihagyhatatlan részévé kezd válni a vállalkozások marketing terveinek. Valójában, amilyen ütemben növekszik a videó nézettségek száma a Cisco szerint az internetes forgalom közel 80%-át a videó forgalom fogja kitenni 2018-ra. Ez az előrejelzés nem csak a fogyasztási szokásokra vonatkozik , hanem a videó marketingre is, amely egyben komoly üzleti eredményeket […]
Tudjon meg többet

8 ok, amiért a backlinkek még mindig fontosak

Íme nyolc olyan oka annak, hogy a SEO stratégiánknak része kell legyen a linképítés. A backlinkek magasan a lista élén vannak akkor, amikor a legjobb SEO kampányt szándékozunk kivitelezni. Tehát itt vannak a kézenfekvő okok: A backlinkek a fő paraméterei egy weboldalnak, amelyek referenciaként szolgálnak az interneten. Ez az oka annak, hogy a  Google-t és […]
Tudjon meg többet