Márka építés és a vásárlói vélemények

vásárlói vélemények

A helyi fogyasztók figyelmének megragadásához kulcsfontosságúak az internetes vásárlói vélemények.

Az üzlet tulajdonosoknak mindig ellenőrizniük kell a véleményeket ahhoz, hogy többet tudjanak meg arról, mit gondolnak az emberek a termékeikről és szolgáltatásaikról.

A pozitív megjegyzések posztolása ugyanannyi erőfeszítést igényel, mint a negatívaké. Mégis, amikor az emberek mérgesek, nagyobb a hajlandóság bennük megtenni ezeket a lépéseket, hogy tudassák másokkal is, amit gondolnak.

A fogyasztóknak a világ minden pontján mindennapos dolog az internetes vélemények, megjegyzések és értékelések megtétele. Másrészről viszont a fogyasztók, akkor is az internetre fognak menni először, ha meg akarják tudni, hogy mások mit gondolnak egy üzletről.

Vásárlói döntések alapjai

Kutatások kimutatták, hogy manapság az embereket, vásárlási döntéseikben nagy mértékben befolyásolja egy-egy, mások által hagyott visszajelzés.

Ezen tények megfontolása után létfontosságú, hogy az üzlet tulajdonosok ellenőrizzék a helyi listázó oldalaikat, blog kommentjeiket, videó kommentjeiket, közösségi média posztokat.

Ha nem tudja, hogy ezek a visszajelzések mit állítanak, akkor a probléma megválaszolatlanul marad, ami rossz lehet az üzletének. Például tegyük fel, hogy az egyik vevőjének negatív élménye volt az egyik alkalmazottal kapcsolatban. A vásárló ezután felmegy az internetre és több negatív kommentet hagy az üzletéről.

Emiatt potenciális vevőket veszíthet, ami nehezebbé teszi, hogy növelje az eladásokat és a hasznot; az ilyen online megjegyzéseknek ekkora erejük van.

vásárlói vélemények

Tehát megfigyelni, hogy mit mondanak a cégéről az interneten, kulcsfontosságú.

A negatív vélemények ellenőrzése esélyt fog adni arra, hogy válaszoljon és javítson a termékein vagy szolgáltatásain, ha szükséges.

Amit fontos megjegyezni, hogy a negatív vélemények semlegesítésének a legjobb módja nem az ellen támadás; az üzlet tulajdonosnak meg kell próbálnia a megjegyzésre professzionálisan és pozitívan válaszolni. Ez rendezni fogja az ügyet és ezáltal a többi fogyasztónak is megmutatja, hogy Ön valóban törődik a vevőivel.

Az internetes vevők véleményének megfigyelése és az azokra való válaszolás esélyt fog adni arra, hogy kijavítsa a szituációt mielőtt irányíthatatlanná válna és, hogy semlegesítse az interneten lévő, cégével kapcsolatos negatív posztokat.

Egy kis üzlet reklámozásánál semmit nem lehet a véletlenre bízni, mert a legkisebb dolgok is befolyásolhatják a siker egészét.

Emlékezzen, hogy mindig lesz egy-két boldogtalan vásárló. Azonban, ha úgy dönt, hogy nem vesz tudomást róluk, akkor az üzlete jövőjét pár dühös ember kezébe helyezi.

Bejegyzés megosztása:

Többnyire a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat látom el a Webstra csapatában, de emelett folyamatosan nyomonkövetem, mi is történik a folyamatosan változó digitális marketing világban és cikkeimben számot is adok az újdonságokról. Web: www.seohungary.eu, Linkedin https://hu.linkedin.com/in/seospecialista

Látogatottság növelés a Google Cégem segítségével
    • A Google Cégem segítségével könnyen felkerülhet a Google keresési listájának első oldalára, amely több látogatót biztosít weboldalának és nagyobb forgalmat cégének.

  • Teljes áttekintés a Google Cégem használatáról
  • Hogyan állítsa be, és mit tegyen, hogy a legtöbb potenciális ügyfelet elérje
  • Hogyan tartsa a kapcsolatot a vevőkkel a vásárlói hűség kialakításához
  • Google Cégem

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Professzionális keresőoptimalizálási szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy az Ön weboldala, az Ön számára fontos kifejezésekre a Google keresőjében az első találatok között szerepeljen.

További bejegyzések

Összes megtekintése