Miért nélkülözhetetlen az e-mail marketing a vásárlói hűség kialakításában?

Minden vállalat tulajdonos tisztában van a marketing tervezés nehézségeivel és az új ügyfelek bevonzásának magas költségeivel. Viszont ha van befektetésekre szánható pénz, egy idő után könnyedén lehet új ügyfeleket szerezni.

A legtöbb vállalkozás csak küszködik azzal, hogy már meglévő ügyfeleiket megtarthassák, hogy termékeik, szolgáltatásaik iránti lojalitásra biztassák őket. Pedig megtartani a régi ügyfeleket sokkal könnyebb, mint új ügyfeleket szerezni.

Email marketingSok vállalat ott hibázik, hogy miközben új vásárlók bevonzásán dolgozik, elfelejti milyen fontos azokra az ügyfelekre is figyelmet fordítani, akik korábban vásároltak már tőlük.

Manapság óriási a konkurencia a hasonló igényeket kielégítő termékek között. A vásárlók pedig annak a vállalatnak a termékeit veszik meg, amelyet jól ismernek, és amelyben megbíznak, mivel termékeiket vagy szolgáltatásaikat jónak tartják.

Sokan nem akarnak tudomást venni arról a tényről, hogy az e-mail marketing mekkora hatalommal bír, ha egy márka népszerűsítéséről, vagy a vásárlói hűség kialakításáról van szó. A legnagyobb probléma, hogy a legtöbb vállalat arra összpontosít, hogy minél nagyobb mennyiségben tudja értékesíteni termékeit, és teljesen megfeledkeznek a vásárlói hűség fontosságáról. Minél lojálisabbak az ügyfelek, annál nagyobb az eladási arány, ugyanakkor annál kevesebb pénzt kell fordítani a vállalat reklámozására.

Soha nem szabad leállni azzal, hogy az ügyfeleket a hírlevelekre való feliratkozásra biztassuk. Mindezt pedig tanácsos kreatív módon megoldani. Az e-mail marketing kampány segítségével gyorsan, és hatékonyan lehet tájékoztatni a listán szereplőket a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkról, és a különleges promóciós ajánlatokról.

Email marketingAz egészben az a legszebb, hogy az e-mail marketing nem csak a már meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartásra, tájékoztatásra jó. Ez a módszer az új ügyfelek bevonzásánál is hatékonynak bizonyul.

Miután meggyőzte az embereket, hogy feliratkozzanak a hírlevelekre, az e-mailek segítségével új kapcsolatokat építhet ki, fokozatosan elérvén hogy a feliratkozók vásárlóvá váljanak.

Egy e-mailbe több információt bele lehet sűríteni, mint a többi típusú hirdetésbe, marketing eszközbe. Ez azért van, mert az e-mailes üzenetekkel szemben, az egyéb reklám felületek csak limitált hellyel rendelkeznek.

Egy vállalati logóval, valamint több kép csatolásával eredményesebben kelthetünk figyelmet, építhetünk márkatudatot, így pedig több embert tudunk vásárlásra ösztönözni.

Bejegyzés megosztása:

A Webstránál részben ügyfélszolgálati, részben pedig projekt koordinációs feladatokat végzek. Segíteni tudok Önnek akkor, amikor egy-egy szolgáltatásunk részleteiről érdeklődik és jobbára velem lesz kapcsolatban abban az időszakban, amikor Önnek fejlesztenek a kollégáim.

Látogatottság növelés a Google Cégem segítségével
    • A Google Cégem segítségével könnyen felkerülhet a Google keresési listájának első oldalára, amely több látogatót biztosít weboldalának és nagyobb forgalmat cégének.

  • Teljes áttekintés a Google Cégem használatáról
  • Hogyan állítsa be, és mit tegyen, hogy a legtöbb potenciális ügyfelet elérje
  • Hogyan tartsa a kapcsolatot a vevőkkel a vásárlói hűség kialakításához
  • Google Cégem

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Professzionális keresőoptimalizálási szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy az Ön weboldala, az Ön számára fontos kifejezésekre a Google keresőjében az első találatok között szerepeljen.

További bejegyzések

Összes megtekintése