Útmutatás a Google tag manager használatához 1. rész

google címke kezelő

Ha Ön semmit nem tud a Google által 2012-ben bejelentett eszközről a Google Tag Manager-ről, akkor ez a poszt bevezeti Önt – a mit, miért és hogyan használjon a GTM eszköz témakörében.

A posztok elolvasása után:

1. Ön megfogja ismerni a két legnagyobb részét a GTM-nek és azt is, ezek hogyan dolgoznak együtt.

2. Ön képes lesz arra, hogy felállítsa Google Tag Manager számláját és az első tárolóját.

3. Ön megalkothatja első néhány tag-jét használva a változókat és a verziókat.

google címke kezelő

 

1. lépés

  • regisztráció

Regisztráljon egy számlát a Google Tag Manager oldalán itt és lépjen be. A belépés után megkérik Önt készítsen egy ” tárolót ” .

Ez tipikusan azt jelenti, hogy létrehoz egy tárolót minden oldalához, amiket nyomon akar követni.

Majd kap egy kódot, melyet be kell illesztenie az oldala kezdő <body> része után – a kód így néz ki.

google címke kezelő

Ha Ön WordPress-t használ ez a plugin megkönnyítheti munkáját.

Ezek után létrehozhatja első hivatalos tag-jét, mely arra irányuljon – a GTM jelentsen arról, mennyi ” Oldal Megtekintés ” van a Google Analitikában.

Ezt így állíthatja be…

2. lépés: tag-ek és változók

  • egy új tag létrehozása - klikkeljen a ” címkék “-re majd az ” új ” gombra.

google címke kezelő

– a GTM tudni akarja, milyen termék követésére akarja létrehozni a tag-et. Szerencsére a Google Analitika integrálva van, Önnek csak ki kell választania.

google címke kezelő

 

3. lépés

  • válassza ki  az analitikát

– választhatja az ” Universal ” vagy a ” Classic Google Analitikát “. Alap beállításként válassza az

Universal analitikát, majd kattintson a ” Folytatás ” gombra

google címke kezelő

 

4. lépés

  • a tag konfigurálása

– a Folytatás gombra kattintás után adja meg a ” Tulajdon ID-ját “, majd folytatás.

google címke kezelő

 

5. lépés 

  • határozza meg az Aktiválási szabályt

Miután ráklikkelt a ‘ folytatás ‘ gombra meg kell határoznia az ‘ Aktiválási szabályt 

Ebben az esetben nyomon akarja követni az oldalak látogatottságát – ezért válasza a ‘ Minden oldal ‘ lehetőséget.

google címke kezelő

 

6. lépés

  •  cimke létrehozása

Miután kiválasztotta: Minden oldal, kattintson a ‘ Cimke létrehozása ‘ opcióra.

google címke kezelő

7. lépés

  • adjon nevet a Cimkének

Ebben az esetben legyen ez ‘ GA Oldal látogatottság ‘.

google címke kezelő

A GTM abc sorrendben listázza a cimkéket, ezért kezdtük GA-val vagyis, hogy minden Google Analitikai cimke egy csoportba kerüljön, így könnyebben megtudjuk találni később.

8. lépés

  • utolsó lépésként a cimke közzététele jön

google címke kezelő

 

 

Amikor rákattintott a ‘ Közzététel ‘ gombra, abban a pillanatban a beállítások életbe lépnek és az első cimkéje jelzi a Google Cimke Kezelőnek, hogy küldje az Oldal látogatást a Googel Analitikának valahányszor egy oldal betöltödik.

Természetesen sokkal több dolgot is beállíthat a GTM-ben, következő cikkünkben a Változók-ról lesz szó.

Bejegyzés megosztása:

Többnyire a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat látom el a Webstra csapatában, de emelett folyamatosan nyomonkövetem, mi is történik a folyamatosan változó digitális marketing világban és cikkeimben számot is adok az újdonságokról. Web: www.seohungary.eu, Linkedin https://hu.linkedin.com/in/seospecialista

Látogatottság növelés a Google Cégem segítségével
    • A Google Cégem segítségével könnyen felkerülhet a Google keresési listájának első oldalára, amely több látogatót biztosít weboldalának és nagyobb forgalmat cégének.

  • Teljes áttekintés a Google Cégem használatáról
  • Hogyan állítsa be, és mit tegyen, hogy a legtöbb potenciális ügyfelet elérje
  • Hogyan tartsa a kapcsolatot a vevőkkel a vásárlói hűség kialakításához
  • Google Cégem

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Professzionális keresőoptimalizálási szolgáltatásunkkal gondoskodunk arról, hogy az Ön weboldala, az Ön számára fontos kifejezésekre a Google keresőjében az első találatok között szerepeljen.

További bejegyzések

Összes megtekintése